به وب سایت اقتصاد قرن خوش آمدید

گزارش مالی حسابرسی شده جهت امور مهاجرت

گزارش حسابرسی جهت امور مهاجرت در کنار مهاجرت که امری پرهزینه و زمان بر است، افراد متقاضی مهاجرت قبل از هر اقدامی جهت مهاجرت، ابتدا باید تحقیقات و مطالعات دقیق در زمینه مهاجرت انجام دهند. به منظور مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر که به جهت پذیرش زیاد مهاجرین، سازمانهای مهاجرتی دارند که در خصوص قبول و یا رد تقاضای متقاضیان مهاجرت اختیارات کامل دارند، ازجمله این کشورها (کانادا، کشورهای اروپایی و آمریکا، استرالیا، هلند و … ) هستند.

ارائه گزارش حسابرسی جهت مهاجرت

باید گزارش معتبر و جامعی از وضعیت دارایی های فرد متقاضی به زبان انگلیسی به سازمان های مهاجرتی ارائه شود. تهیه گزارش میبایست توسط فرد، موسسه و یا سازمانی که صلاحیت این امر را دارا می باشد انجام پذیرد.

کارشناس رسمی دادگستری و حسابراسان رسمی دارای گواهینامه معتبر مورد قبول سازمانهای مهاجرتی هستند، استفاده از خدمات حقوقی و کارشناس مجموعه اقتضاد قرن سنجش این اطمینان را به شما می‌دهد، خدمات ارائه شده در بالاترین سطح استاندارد تهیه گزارش ومنطبق با فرمتهای استاندارد بین المللی و مورد قبول سازمانهای مهاجرتی صورت می پذیرد.

اهداف گزارش حسابرسی صورتهای مالی جهت امور مهاجرت

گزارش حسابرسی جهت موارد زیر تهیه میگردد:

الفمتقاضیان حقیقی
اشخاص حقیقی که کسب و کار صنفی و یا حرفه ای دارند و بموجب مجوز شخص حقیقی فعالیت اقتصادی خود را بانجام می‌رسانند و دارای پرونده مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی می‌باشند، باقتضای نوع فعالیت خود باتوجه به میزان درآمد و گردش مالی می‌توانند حائزشرایط هریک از ویزاهای سرمایه گذاری، کاری و غیره باشند.

مطابق استانداردهای سازمانهای مهاجرتی، آنچه در این بخش مورد توجه است تهیه گزارش صورتهای مالی مطابق با استانداردهای بین المللی و همچنین مستند به اسناد و مدارک قابل استناد است. طی چند سال گذشته در اکثر پرونده های رسیدگی شده توسط سازمان مهاجرتی کانادا، مبنای درآمد فرد متقاضی را اطلاعات مالی مندرج از اظهارنامه مالیاتی سالهای گذشته که در سایت سازمان مالیاتی قابل استناد است قرار می‌دهند.

بمتقاضیان حقوقی
افراد متقاضی که کسب و کار آنها در قالب اشخاص حقوقی از جمله شرکتها و موسسات حقوقی هستند، جهت ارائه صورتهای مالی میبایست مبنای اعمل را براساس صورتهای مالی شرکت حقوقی قرار داده و باتوجه به میزان سهام و مالکیت خود در شرکت، گردش مالی را محاسبه و صورتهای مالی به تأیید حسابرسان رسمی برسد.

دفتر گزارشات حسابرسی شده جهت امور مهاجرت

  • دفتر کرج : میدان شهدا ساختمان اداری و تجاری سلوک  طبقه دوم اداری  واحد ۶۷
  • دفتر تهران : فلکه دوم صادقیه ابتدای بلوار آیت الله کاشانی خیابان احمدی ساختمان آراد
  • تلفن : ۰۲۶۳۲۲۲۰۱۸۱  ۰۲۶۳۲۲۶۵۰۳۳
  • تلفن : ۰۲۱۸۸۹۸۲۳۵۰
  • مشاور : آقای جوان
  • info@ithce.ir

سازمان های مهاجرتی

سازمان های مهاجرتی کشورهای مهاجرت پذیر (کانادااسترالیا، امریکا و کشورهای اروپایی) لازم میدانند علاوه بر اینکه دارایی های فرد متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزشگذاری و بروز شوند.

درمورد برخی ویزاها برای مهاجرت نیازمند ارائه دارایی ها، توانمندی ها و تملک مالی فرد متقاضی است. فرد متقاضی ویزاهای سرمایه گزاری و ویزای دانشجویی یا شغلی باید وضعیت درآمدی خود را در ۵ سال گذشته بصورت گزارشهای رسمی و تأیید شده ارائه نماید.

اقدامات تهیه گزارش حسابرسی مهاجرت

پروانه کسب و کار میتواند بصورت شخص حقوقی یا حقیقی ارائه گردد، مثلاً (مهندسین دارای پروانه از سازمان نظام مهندسی )، (رشته پزشکی دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام پزشکی، فردی که دارای مغازه است دارای پروانه صنفی و کارگاه هایی که به شرکت تبدیل نشده اند باشد دارای پروانه فعالیت صنفی باشند). متقاضیان مهاجرت باید برای هر کدام از این حالت ها گزارش حسابرسی توسط فرد دارای صلاحیت رسمی حسابرسی تهیه نمایند.

بنابراین باید گزارش صورت های مالی سالانه توسط کارفرما یا حسابدار کارفرما تهیه گردد، مجموع هزینه ها و درآمد سالانه در قالب صورتهای مالی توسط حسابدار و یا امور مالی شرکت تهیه و جهت بررسی و تأیید به حسابرس رسمی ارائه می گردد. افراد متقاضیمهاجرت باید صورت های مالی حسابرسی شده را به سازمان های مهاجرتی ارائه نمایند.

مجموعه کارشناسان شرکت اقتصاد قرن با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کارشناسی، در زمینه تهیه گزارشهای مورد تأیید سازمانهای مهاجرتی، مطابق با فرمت استاندارد گزارشات حسابرسی بین المللی، این گزارشها را به زبان انگلیسی ارائه و تهیه مینمایند.

گزارش مالی باید توسط چه شخصی مهر و امضاء شود؟

گزارش های مالی می تواند توسط یکی از اشخاص زیر مهر و امضاء گردد:

الف) اشخاص عضو انجمن حسابداران خبره ایران

ب) اشخاص عضو کانون کارشناسان رسمی دادگستری در رشته حسابداری و حسابرسی

ج) اشخاص عضو کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه

۲- بیزینس من دارای گزارش حسابرسی معتبر می باشد. به چه دلیل نمی توانم از گزارشحسابرسی شده واقعی خودم برای اهدف مهاجرتی استفاده کنم؟

به دلایل زیر شما نمی توانید از گزارش مالی خود استفاده کنید.

گزارش های مالی در ایران به صورت سالیانه تنظیم می گردد بنابراین اگر شما برای اهداف مهاجرتی به 5 سال گزارش مالی احتیاجداشته باشید هزینه ای که میبایست فقط و فقط برای ترجمه آن بپردازید قطعاً خیلی بیشتر از دستمزدی است که بابت تهیه تراز مالی ۵ ساله (ترجمه شده) به مجموعه ما پرداخت مینمایید.

در صورتی که گزارش حسابرسی شما مقبول نباشد ممکن است بعضی از بندهای گزارش در زمینه مالیات یا بند تاییدیه ها بعداً برای پرونده مهاجرتی شما مشکل ایجاد نماید.

فرمت گزارش های مالی در سالهای اخیر تغییر کرده است بنابراین اگر شما گزارش های مالی سالهای اخیر را به همان شکل ارسالنمایید قطعاً گزارش مالی سال 97 که به صورت مقایسه ای با 96 ارائه شده است با فرمت گزارش مالی سال 96 که به صورت مقایسهای با 95 ارائه شده است متفاوت میباشد که این موارد می تواند برای پرونده مهاجرتی شما مشکل ایجاد کند.

به دلیل وجود سرفصل تعدیلات سنواتی، سود انباشته ارائه شده در گزارش مالی برای یک سال یکسان در گزارشهای مالی ارائه شده(۹۸ و 97 در مقایسه با 97 و 96) متفاوت میباشد.

بنابراین اگر شما از یک حسابدار آشنا به امور مهاجرت استفاده نمایید می توانید گزارش مالی خود را به صورت ساده و شفاف بهاداره مهاجرت ارسال نمایید و بین سالهای مختلف از نظر فرمت و اعداد و ارقام هماهنگی وجود داشته باشد.

۳- چه فرقی بین حسابداران مختلف برای تنظیم گزارش مالی مهاجرت وجود دارد؟

به عبارت دیگر چرا از هر حسابداری نمی توان برای تهیه گزارش مالی مهاجرت استفاده کرد و تنظیم گزارش مالی توسط یک شخصنا آشنا به امور مهاجرت چگونه می تواند باعث مردود شدن پرونده مهاجرتی متقاضی گردد؟

شما باید از حسابداری برای تنظیم گزارش مالی استفاده نمایید که آشنا به مسائل مهاجرت باشد. هر حسابدار مسلط و با تجربه براساس مدارک و مستندات واقعی متقاضی می تواند گزارش مالی را تهیه نماید. اما اگر حسابدار شما آشنا به امور مهاجرت نباشد فقطو فقط برای شما گزارش مالی تهیه می کند ولی یک حسابدار با تجربه و آشنا به امور مهاجرت همه جنبه های پرونده مهاجرتی شما را درتنظیم گزارش مالی مدنظر قرار می دهد. در ادامه به چند نمونه از مواردی که در تنظیم گزارش مالی باید مدنظر قرار گیرد اشاره مینماییم:

۱-۳- آیا می دانید در تهیه گزارش مالی شما چه نکاتی باید رعایت گردد که بین بیزینس پلن شما و گزارش مالی ارائه شده تناقض وجود نداشته باشد. همچنین برای آفیسر پرونده در زمان مصاحبه محرز گردد که شما از سابقه مدیریتی لازم برای بیزینس پلنی که قرار هستدر کانادا اجرا نمایید برخوردار می باشید.

۲-۳- آیا روند کسب درآمدهایی که شما در گزارش مالی برای سالهای مختلف ادعا می کنید باید همیشه از یک روند صعودی برخوردارباشد یا خیر؟ روند کسب درآمدهای شما در سالهای مختلف به چه صورتی باید تنظیم گردد تا از نظر آفیسر پرونده شما منطقی به نظربرسد؟

۳-۳- کدام یک از بخش های صورت های مالی از نگاه آفیسر دارای اهمیت می باشد. به عبارت دیگر حسابدار شما باید بداند که آفیسردر آینده برای راستی آزمایی مندرجات گزارش مالی شما ممکن است چه مدارکی را درخواست کند در غیر اینصورت اگر قبل از تنظیمگزارش مالی این مدارک مورد توجه شما قرار نگیرد قطعاً برای پرونده مهاجرتی شما مشکل ایجاد خواهد شد.

نمونه هایی که در بالا ذکر شده است تنها چند نمونه از ده ها مواردی می باشد که متقاضیان مهاجرت با آن روبرو می باشند و مجموعه ما به دلیل سالها همکاری مستمر با وکلا و سازمانهای معتبر مهاجرتی و داشتن پرسنل مجرب و آشنا به مسائل مهاجرت می تواند مشاوری معتبر در تمامی زمینه های مالی برای برنامه های مهاجرتی شما به کشور کانادا و استرالیا باشد.

۴- تهیه و تنظیم گزارش مالی چقدر زمان می برد؟

موسسه ما بعد از دریافت و تکمیل مدارک توسط متقاضی، حداکثر تا سه روز کاری گزارش های مالی را به صورت فارسی و انگلیسی آماده می نماید.

۵- آیا تنظیم گزارش مالی برای ایالتهای مختلف استرالیا متفاوت می باشد؟

فرمت تهیه گزارش های مالی برای ایالت های مختلف استرالیا یکسان می باشد اما بعضی از آیتم ها مانند حداقل مبلغ ریالی فروش(گردش مالی) در ایالت های مختلف متفاوت می باشد.

۶- آیا تنظیم گزارش مالی برای روش های کارآفرینی استانی برای استان های مختلف کانادا متفاوت می باشد؟

فرمت تهیه گزارش های مالی برای ایالت های مختلف کانادا یکسان می باشد اما از آنجایی که نوع مدارکی که هر ایالت برای بیزینس متقاضی درخواست می کند متفاوت می باشد بنابراین در تهیه صورت های مالی باید مدارک مورد نظر استان در نظر گرفته شود تا درپرونده متقاضی تناقضی بین مدارک و مندرجات گزارش مالی بوجود نیاید.

۷- آیا من در زمان ثبت پرونده آنلاین خودم نیاز به گزارش مالی دارم یا خیر؟

شما در مرحله تشکیل EOI باید بعضی از اطلاعات مالی مانند ارزش بیزینس، ارزش املاک، وجوه نقد و غیره را به وکیل خود اعلام نماییدتا بر اساس آن پرونده آنلاین شما تشکیل گردد. شاید از خودتان بپرسید من بهتر از هر شخص دیگری از ارزش بیزینس خود، ارزشاملاک و موجودی حساب شخصی خود اطلاع دارم و استفاده از خدمات یک حسابدار آشنا به امور مهاجرت چه توجیه اقتصادی ومنطقی خواهد داشت. بزرگواران عزیز شما در مرحله تشکیل EOI فقط ادعا می کنید و استان شما را بر اساس امتیازی که بر اساسادعا های شما (این امتیاز بر اساس بیزینس پلن، سن، مدرک تحصیلی، ارزش املاک، ارزش موجودی نقد، سابقه مالکیت و مدیریت شماو غیره محاسبه می شود) بدست آماده است انتخاب می کند و اگر بعد از انتخاب توسط استان، درستی ادعا های شما با مدارک محرزنگردد حتماً پرونده شما توسط استان مردود می گردد. متاسفانه شما در این مرحله هم از لحاظ مالی متضرر شده اید(پرداخت هزینه دولتی استان و سازمان ارزیابی کانادا) و هم زمان خودتان را برای مهاجرت از دست داده اید.( شاید شما دیگر واجد شرایط سایربرنامه های کارآفرینی نباشید).در ادامه توجه شما را به چند نمونه از موضوعاتی که در هنگام پر کردن EOI ممکن هست مورد سوال همه متقاضیان مهاجرت باشد یا اصلاً مورد سوال قرار نگیرد و متقاضیان مهاجرت بدون توجه به آن، قسمت های مالی EOI خود را تکمیلنمایند جلب می کنیم که بی توجهی به هر کدام از این موارد ممکن است پرونده شما را وارد ریسک مردودی نماید.

۷-۱- یک پروژه چند واحدی در حال ساخت جزو دارایی های شما می باشد و برای این پروژه هنوز گواهی عدم خلاف یا پایان کاردریافت نکرده اید یا با وجود دریافت گواهی پایان کار، سندهای تفکیکی واحدهای ساخته شده را دریافت نکرده اید، آیا شما مطلع هستید که از نظر اداره مهاجرت کانادا ارزش کل این پروژه (عرصه و اعیان) جزو دارایی شما قرار می گیرد یا فقط ارزش زمین؟

۷-۲-در مورد املاکی که فاقد سند مالکیت می باشند و فقط قولنامه خرید معتبر دارند نظر اداره مهاجرت در مورد پذیرش یا عدم پذیرشآن چیست؟

۷-۳-عدد منطقی برای ارزش بیزینس شما(صاحبان شرکت یا صاحبان جواز کسب) چگونه باید محاسبه گردد؟ شاید بیزنس شما دارایماشین آلات یا موجودی کالا یا املاکی(زمین، سوله، سالن تولید، تاسیسات و …) باشد که در سالهای قدیم با قیمت پایین خریداری شدهو در حال حاضر به دلیل تورم از ارزش بالایی برخوردار می باشند و از دیدگاه شما این ارزش بالا می تواند مبنایی برای محاسبه ارزشگذاری شرکت شما قرار گیرد. جدا از اینکه ارزش واقعی شرکت از دیدگاه متقاضی چه عددی می تواند باشد باید در نظر داشته باشید عددی باید به عنوان ارزش بیزینس شما محاسبه گردد که هم از جنبه استانداردهای حسابداری ایران و هم از نگاه آفیسری که پروندهشما را مورد بررسی قرار می دهد منطقی باشد و این موضوع فقط و فقط توسط حسابدار با تجربه و آشنا به مسائل مهاجرت امکان پذیرمی باشد.

۷-۴- ممکن است متقاضی و یا همسر ایشان دارای حسابهای بانکی متعددی باشند که بخشی از حسابهای مذکور کم گردش بوده و یابخشی از آنها به دلیل استفاده بیزینسی از حسابهای شخصی دارای گردش های بسیار بالایی باشند؛ آیا شما می دانید که کدام یک ازحسابهای بانکی مذکور را جزو دارایی شخصی خودتان منظور کنید؟ (پرینت های بانکی جزو مدارک بسیار و بسیار مهم می باشند کهشما باید در مقابل عددهای بزرگی که به حساب شما واریز می_گردد به آفیسر کانادایی توضیح بدهید و حساب های بانکی شما نقشمهمی در تصمیم گیری آفیسر برای اثبات قانونی بودن درآمد و داراییهای شما دارد).

۷-۵-دارایی شما در EOI با چه نرخی باید به دلار کانادا تبدیل و در محاسبات میزان دارایی های شما منظور گردد؟

۷-۶- آیا شما می دانید دریافت هدیه از نظر اداره مهاجرت کانادا مورد قبول می باشد و در صورت قبولی چه مدارکی برای اثبات آنمورد نیاز می باشد؟

۸- آیا گزارش های مالی باید توسط دارالترجمه رسمی ترجمه گردد یا خیر؟

با توجه به اینکه موسسه ما گزارش های مالی را به زبان فارسی و انگلیسی ارائه می نماید بنابراین نیاز به ترجمه جداگانه گزارش مالیتوسط دارالترجمه نمی باشد.(کاهش هزینه برای متاقضی)

۹- با توجه به اینکه من تخصص حسابداری ندارم چگونه می توانم یک حسابدار خوب رابرای انجام کار مهاجرتی خود انتخاب کنم؟

با یک تماس ساده و مشاوره رایگان با کارشناسان ما و مقایسه آن با سایر حسابداران به راحتی می توانید تشخیص دهید که مجموعهما از نظر دانش و تجربه اختلاف معنا دار با سایر همکاران دارد یا نه.

۱۰- عدد مالیاتی پرداختی من بسیار پایین می باشد و حتی در بعضی از سالها صفر بودهاست. آیا مدارک مالیاتی مذکور می تواند برای پرونده مهاجرتی من مشکلی ایجاد کند؟

مشکل مشترک همه متقاضیان، مالیات می باشد و همیشه عدد مالیات پرداختی توسط شرکت ها یا صاحبان مشاغل با سودی که درگزارش مالی باید نشان داده شود مطابقت ندارد. مثلاً متقاضیان از یک طرف عدد مالیات کمی پرداخت می کنند و یا اینکه به دلیل نشاندادن زیان مشمول پرداخت مالیات نمی باشند و از طرف دیگر باید در گزارش های مالی خود نشان بدهند که در سالهای گذشته شرکتآنان از سود آوری قابل توجهی برخوردار بوده است و از محل برداشت سود مذکور توانسته اند املاک فعلی خود را خریداری کنند. مجموعه ما با تجربه ای که در این سالها کسب کرده است در تهیه صورت های مالی از تکنیک هایی استفاده می نماید که هم سود مندرج در گزارش مالی با عدد مالیات متقاضی تناسب داشته باشد و هم متقاضی از محل برداشت سود مذکور تواسته درآمد کافی برایانجام هزینه های زندگی و خرید املاک کسب کند.

۱۱- با توجه به اینکه من از استانی غیر از تهران برای مهاجرت اقدام کرده ام چگونه میتوانم از خدمات مجموعه شما استفاده کنم؟

مجموعه ما مدارک را از طریق واتس آپ یا ایمیل از مشتری دریافت می کند بنابراین نیاز به مراجعه حضوری شما نمی باشد. همچنین مجموعه ما در بیشتر استان های کشور دارای نماینده می باشد که شما می توانید از طریق مراجعه حضوری به نمایندگان ما مدارک خود را ارائه نمایید.

۱۲- در صورتی که من از خدمات شما استفاده کنم، چگونه می توانم مطمئن باشم اگر درآینده و در صورت صلاحدید وکیلم نیاز به تغییراتی در گزارش مالی وجود داشته باشد شمابدون دریافت هزینه اضافی این کار را برای بنده انجام خواهید داد؟

از آنجایی که پروسه مهاجرت یک فرایند طولانی و زمان بر می باشد بنابراین مجموعه ما یک تعهد نامه به مشتریان خود ارائه می نماید درصورتی که در یک بازه زمانی یکساله نیاز به تغییراتی در مندرجات گزارش مالی باشد موسسه ما بدون دریافت هر گونه وجه اضافی اینکار را برای شما انجام دهد.

۱۳- از آنجایی که ممکن است در زمان مصاحبه از مندرجات گزارش مالی که توسط شما تهیه شده از من سوالاتی پرسیده شود و با توجه به اینکه من تخصصی در زمینه حسابداری ندارمشما چه خدماتی در این زمینه می توانید به من ارائه دهید؟

بعد از تحویل گزارش مالی، مجموعه ما یک جلسه دو ساعته (حضوری یا تلفنی) برای متقاضیان خود برگزار می نماید و مندرجاتگزارش مالی را به زبان ساده به متقاضیان آموزش می دهد تا در زمان مصاحبه مشکلی از بابت سوالات آفیسر در زمینه گزارشهایمالی وجود نداشته باشد.

۱۴- چگونه می توانم از ایجاد تناقض بین گزارش مالی خود با سایر مدارکی که برای ادارهمهاجرت ارسال می شود جلوگیری کرد؟

نرتیوی که شما به سازمان ارزیابی کانادا ارائه می کنید نشان می دهد که شما از زمان دیپلم تا به امروز در کجا مشغول به کار بوده ایدو چه درآمدهایی داشته اید و با این درآمدها چگونه توانسته اید املاک فعلی خود را خریداری نمایید. همچنین اعداد و ارقام مندرج درنرتیو با گزارش های مالی حسابرسی شده و ارزیابی املاک راستی آزمایی می گردد و سازمان ارزیابی کانادا سایر مدارک متقاضی مانند پرینت های بانکی، لیست بیمه، مالیات و غیره را بررسی و با گزارشهای مالی مطابقت می دهد تا نتیجه گیری کند که مندرجاتگزارش های مالی حسابرسی شده صحیح میباشد و این گزارش ها به صورت واقعی تهیه شده است یا خیر.(با تایید گزارش مالیشما، نرتیو شما تایید میگردد و با تایید نرتیو، سازمان ارزیابی کانادا در گزارش خود به اداره مهاجرت قید میکند که قانونی بودنمنشاء تمامی درآمدها و دارایی ها ی شما و همسرتان محرز شده است).

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید باید تمامی مدارک متقاضی با یکدیگر هماهنگ باشد و نباید بین تمامی مدارک مشتری تناقضوجود داشته باشد که کوچکترین تناقض منجر به مردود شدن پرونده شما میگردد. از آنجایی که مجموعه ما از این توانایی برخوارد میباشد که تمامی مدارک مالی مورد نیاز شما برای مهاجرت را از قبیل نرتیو، گزارش مالی حسابرسی شده و ارزیابی املاک تهیه نماید بنابراین احتمال وجود تناقض بین مدارک شما نسبت به زمانی که هر کدام از این مدارک توسط اشخاص جداگانه تهیه گردد به حداقل ممکن (نزدیک به صفر) کاهش پیدا میکند.

۱۵- با توجه به اینکه بیزینس من دارای سیستم حسابداری یا نرم افزار حسابداری خاصینمی باشد چگونه می توان برای من گزارش مالی تهیه کرد؟

ما بیشتر از ده سال در زمینه تهیه صورت های مالی مهاجرت فعال می باشیم و در این سالها برای صنایع مختلف صد ها صورت هایمالی تهیه کرده ایم. بنابراین با توجه به تجربه و شناختی که در هر صنعت داریم میدانیم که چگونه از روی مدارک کلیدی و مهم که معمولاًدر دسترس همه متقاضیان می باشد(پرینت های بانکی و مالیات) گزارشهای مالی را به صورت صحیح و کامل تنظیم کنیم که مطابق بااستانداردهای اداره مهاجرت باشد.

۱۶- چگونه گزارش حسابرسی توسط آفیسر اداره مهاجرت راستی آزمایی می گردد؟

۱- برگ های قطعی مالیات، پرینت های بانکی، لیست بیمه کارمندان، فاکتورهای خرید و فروش و مدارک ثبتی شرکت تنها چند نمونه ازده ها مدارکی می باشد که متقاضی به همراه گزارش مالی به اداره مهاجرت ارسال می نمایند.(نوع مدارک بسته به نوع برنامه مهاجرتیمتفاوت می باشد) آفیسر اداره مهاجرت از هر کدام از مدارک مذکور برای اثبات بخشی از اقلام مندرج در گزارش مالی استفاده مینماید. مثلاً آفیسر برای اثبات گردش مالی(فروش) و سود سهام(برداشت متقاضی) از گردش حسابهای بانکی استفاده می نماید. درادامه با ذکر یک مثال ساده به شما توضیح می دهیم که چگونه ناهماهنگی بین گردش حساب بانکی با گزارش مالی ممکن است باعث مردود شدن پرونده مهاجرتی شما گردد. فرض کنید جمع واریزی ها به حساب شما برای سال 1397 دو میلیارد تومان باشد اما درآمدهایی که شما در گزارش مالی برای سال مذکور ادعا کرده اید خیلی کمتر یا بیشتر از واریزی ها به حساب بانکی شما می باشد. بنابراین این تناقض باعث می گردد که صحیح بودن گزارش مالی برای آفیسر محرز نگردد.

نامنظم بودن گردش حسابهای بانکی(مورد اشاره در بندهای الف و ب) مشکل مشترک همه متقاضیان مهاجرت می باشد.

الفمتقاضیان به صورت شخص حقیقی در حال فعالیت می باشند(صاحبان جواز کسب و پزشکان) و حسابهای شخصی و بیزینسی آنان از یکدیگر تفکیک نشده است و یا از حساب بانکی شخص دیگری (مانند همسر) برای فعالیتهای بیزینسی خود استفاده می کنید.

بشرکت متقاضی دارای حساب بانکی فعال نمی باشد و از حساب سهامداران برای فعالیتهای بیزینسی استفاده می شود.

مجموعه ما با توجه به تجربه خود که حاصل سالها کار در زمینه مهاجرت می باشد از تکنیک هایی می تواند برای شما استفاده کند اقتصاد قرن حسابهای بانکی شما و گزارش مالی هماهنگی ایجاد کند.

دفتر گزارشات حسابرسی شده جهت امور مهاجرت

  • دفتر کرج : میدان شهدا ساختمان اداری و تجاری سلوک  طبقه دوم اداری  واحد ۶۷
  • دفتر تهران : فلکه دوم صادقیه ابتدای بلوار آیت الله کاشانی خیابان احمدی ساختمان آراد
  • تلفن : ۰۲۶۳۲۲۲۰۱۸۱  ۰۲۶۳۲۲۶۵۰۳۳
  • تلفن : ۰۲۱۸۸۹۸۲۳۵۰
  • مشاور : آقای جوان
  • info@ithce.ir

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *